از جمله نظریاتی که در زمینه پیشینه ی پیدایش علم وجود دارد این است

که در طی تاریخ بشریت آغاز معینی برای علم وجود نداشته است.

و قدمت آن به اندازه ی ادراک انسان می باشد.

و در طی تکامل بشریت آغاز آن به گنجایش انسان از اشیایی که درک کرده است، نسبت داده می شود.

 

انسان با مشاهده کردن پدیده های ادراک و علم به کیفیت زیربنایی آن توجه کرده

و این یعنی در اشیا ادراک شده وحدت را مشاهده می کند.

 

در معانی جدیدتر علم به نهادی اجتماعی اطلاق می شود

که افراد زیادی در آن تشریک مساعی کرده اند

و طی آن یک نسل ادامه دهنده ی فعالیت های نسل های قبلی هستند.

 

مدرک معادل

 

برای این کار وجود زبان نوشتاری، کتاب های بسیار

و به مرور ایجاد کتابخانه هایی که همه ی ارتباطات آن ها را تسهیل کند

و بدین ترتیب به نسل های جوان این اجازه را بدهد که از علم و دانش گذشتگان بهره مند شوند.

 

اگر سابقه ی علم و پزوهش را در طی تاریخ بررسی کنیم، می بینیم

که مبحث رشد و شکوفایی علمی دارای اهمیت فراوانی در زندگی بشریت می باشد.

 

به شکلی که در همه ی دوران ها و زمان ها باعث آگاهی و رفاه زندگی انسان ها شده

و مسیر زندگی را برای آن ها هموارتر و راحت تر کرده است.

 

اخذ مدرک معادل

با گذشت زمان و افزایش نیاز به استفاده از علم باعث شد تا آن ها دسته بندی شوند

و مراکز آموزشی به صورت حرفه ای ایجاد شوند.

دسته های آموزشی در سه دسته مقدماتی، متوسطه و عالی اجرایی می شود.

 

بعضی از افراد به دلایل مختلف موفق به طی مدارج تحصیلی نشده اند

و وارد بازار کار شده اند و دارای مهارت در کار تخصصی خود می باشند.

 

با توجه به اهمیت کسب مدرک در دنیای امروزی و نیاز به آن این افراد می توانند

بر اساس سوابق شغلی خود و تجارب و مهارت هایی که دارند اقدام به اخذ مدرک معادل نمایند.

این مدرک می تواند برای ارتقای شغلی، افزایش حقوق، تغییر شغل و خیلی جاهای دیگر به این افراد کمک شایانی کند.

     منبع: www.pad-kharazmi.com


padkharazmi مدرک ,کرده ,انسان ,افراد ,معادل ,دسته ,مدرک معادل ,بشریت آغاز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اخبار فوتبال جهان جیزنیوز خلوت دل چنارو خزعبلات یک روانپریش|: تخفیف اخبار روز داروهای گیاهی و طب سنتی تجهیزات پزشکی ، پوست و مو لژیونرها و افراد مشهور ایران و جهان